Service Operation

  • In deze fase neemt de serviceprovider de activiteiten en processen in beheer die nodig zijn voor het leveren van kwalitatieve dienstverlening

 

1. Event Management

·        Het proces dat verantwoordelijk is voor het beheer van events (Gebeurtenissen) tijdens hun Levenscyclus (Lifecycle).

 

2. Incident Management

·        Het proces dat verantwoordelijk is voor het beheer van de levenscyclus (Lifecyle)  van alle incidenten. Incidentenbeheer zorgt ervoor dat de normale service productie zo snel mogelijk is hersteld en dat de impact op de bedrijfsvoering minimaal is

 

3. Request Fulfilment

·        Het proces dat verantwoordelijk is van de levenscyclus (Lifecycle) van alle dienstverleningsverzoeken (Sevice Requests)

4. Problem Management

·        Het proces dat verantwoordelijk is voor het beheren van de levenscyclus (Lifecycle) van alle problemen. Probleembeheer voorkomt incidenten op proactieve wijze en beperkt de impact van incidenten die niet kunnen worden voorkomen

 

 

5. Access Management

·        Het proces dat verantwoordelijk is voor het toegankelijk maken va IT-diensten, gegevens, of andere bedrijfsmiddelen voor gebruikers. Acces management helpt de vertrouwelijkheid en beschikbaarheid van bedrijfsmiddelen te beschermen door ervoor te zorgen dat allen geautoriseerde gebruikers ze kunnen bekijken of veranderen

Maak jouw eigen website met JouwWeb